Re: Komputer do gier

Autor: Margud (margud_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 22:36:04 MET DST

Użytkownik "bazio" <bazio_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> powiedz mi na co ,bachorowi taka dobra płyta ???
> przeciez nie bedzie podkrecal
> juz lepiej zapodac jakies ECS K7VT3A lub Shuttle AK 31

Bo na płycie głównej nie warto oszczędzać (posiadałem kiedyś płytę główną
jakąś noname a potem miałem problemy z supportem producenta bios,
drivery)płytę główną znacznie trudniej sprzedać od pozostałych komponentów
(pamięć, procesor), markowe produkty według mnie łatwiej się pozbyć za
rozsądną cene itp. Wybrałem te dwie płyty bo ogólnie słyszałem dobre opinie
na ich temat. A co do Shuttle AK31 nie jest u mnie ogólnie dostępna :-(

Pozdrawiam Marcin