Re: LCD wyjscie DVI

Autor: ropian (WYTNIJTO.ropian_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 13:58:31 MET DST

> Kupiłem LCD V7 17.4 za 3200 zł bez DVI.
ciach..

Witam
ta cena jak dla mnie za duza
Obecnie mam belinea 17 cali oraz amstrad 14cali(ma juz jakies 10 lat)
No i tego amstrada pora najwyzsza zamienic
Gdybym mogl poczekac to owszem ale troche szkoda wzroku
zakup pewnie bedzie blizej wakacji moze cos potanieje?
W zasadzie mam na oku jakies 6 modeli analiza ..analiza i glowa boli na
prawde trudno sie zdecydowac
gdybym mial wiecej kasy pewnie bylo by latwiej a tak ciagle szukam
Pozdrawiam
Robert