Re: LCD wyjscie DVI

Autor: drinker (drinker_at_symboliczna.net)
Data: Sun 14 Apr 2002 - 01:05:42 MET DST

Użytkownik "ropian" <WYTNIJTO.ropian_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> Jestem przed wyborem monitora LCD
> przegladam wszystko co sie da i mam ogromy ból głowy z wyborem..
> Większość tanich modeli (ok.2000zł) nie posiada wyjscia dvi
> Czy warto kupować monitor z tym wyjsciem? i doplacic wiecej
> Obecnie nie posiadam karty graficznej z takowym wyjsciem.
> Czy recenzją chipa mozna wierzyć?

Bez znaczenia czy dvi, czy standard 15pin....Ale do LCD kup dobra karte!!
Najlepiej ATI, lub Matroxa (jesli nie grasz).
Na ge-forcach - super nie jest. Od 2 lat mam stycznosc z monitorami lcd. A
od roku posiadam taki w domu. Viewsonic 15".
Sprawdzalem na wielu konfiguracjach i roznych kartach. Ale w zasadzie jak
sie postawi monitory obok siebie na ge-forcie i ati to widac roznice w
jakosci obrazu.
Do monitorow crt to niemma co porownywac, bo nawet najgorszy lcd z geforcem
lepiej wypada. Generalnie polityka i wymogi rynku (ryneki zachodni i USA) sa
takie iz producenci niewiele juz inwestuja w rozwoj monitorow crt,
przewazajace srodki i wyscig technologiczny jest pokladany w ta
technologie - w nowe badania, laboratoria itp. Dzis jak bym mial kupowac
zestaw nowy na pewno nie kupilbym 17'", czy 19" crt...
To sa moje wywody poparte obserwacja rynku (nie tylko polskiego)
pzd
drinker

ps.
A od ilu lat na zachodzie nie widzi sie monitorow 15"crt w ofercie?
U nas nadal popularne...