Re: Laptop zmiana systemu

Autor: -=Lapacz=- (lapacz_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 13:03:54 MET DST

Uzytkownik "Markopik" <markopik_at_t-online.de> napisal w wiadomosci
> Jak zmienic system w laptopie,posiadam xp ale mnie denerwuje,wole 2000
> problem polega na tym ze normalnego kompa startowalem z dyskietki format i
> po klopotach natomiast w laptopie nie mam floppa, no i ze biosem tez jest
> problem bo zaraz startuje xp
> dzieki za pomoc
> MK

Poprostu musisz przy odpalaniu laptopa wcisnac ESC wówczas wyrzyci Ci
najprawdopodobniej komunikat zebys wcisnal F1 lub F2 w zaleznosci od wersji
laptopa zeby wejsc do biosu i tam dajesz zeby startowal z CD.
Powodzenia
A tak dla wiadomosci twojej to slyszalem opinie ze 2k nie sprawdza sie
dobrze na laptopach
Pozdrawiam
Lapacz