zwiechy systemu

Autor: arti (arti_at_irc.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 13:00:42 MET DST

Hej

Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale wydaje mi sie
ze to raczej problem sprzetowy.

Mam plytke Gigabye 6bx7 celek 633_at_800 , 384mb ramu kingston do tego 2 dyski
seagate 40gb 5400 obrotow wpietych kolejno na pri master i sec slave + cdrw
lg wpiety
na sec master.

Na pri master jest zainstalowany win98 problem jest taki ze przy
usuwaniu plikow, zalezy raz paru a jak sie usuwa wieksza ilosc winda usuwa
pliczki
po czym nastepuje zwiecha systemu, tzn system dziala ale zwiesza sie
explorer
i trzeba poczekac kilkadziesiat sekund aby sie odwiesil. Nie wiem czego to
wina.
Prawdopodobnie cos w biosie albo co?(albo trzeba jakies stery do tej
plyty?).
Wczesniej mialem inne dyski 1 3,2gb seagata i 20gb wdc i byly dokladnie te
same objawy.

Spotkal sie ktos z czyms takim?

Pozdrawiam
Arti