Re: Dwie karty dźwiękowe

Autor: Tofer (tofer_at_tatanka.ask.net.pl)
Data: Sat 13 Apr 2002 - 00:18:00 MET DST

Nie wiem ale ja mam 2 karty jedna na plycie ac 97 no i dokupionego sb live
5.1 player i obie chodza bez problemow pod win98se ale nie wiem co moze byc
u ciebie prawdopodobnie sbeki chodza na tych samych przerywaniach i moze
jeden blokowac drogi
Użytkownik Desperado <pbelino_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a97fg6$1hh4$1_at_pingwin.acn.pl...