Dwie karty dźwiękowe

Autor: Desperado (pbelino_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 22:20:13 MET DST

Czy to ma szansę działać ? Do mojego Abita KT7, w którym siedzi już Live,
włożyłem w ISĘ starego SB 16... tylko winda za nic w świecie nie chce tego
wykryć ...
Może jakieś ustawienia w BIOSie co do przyporządkowania przerwań ustawić ?
SB 16 musi mieć jakieś konkretne przerwania ?
Ktoś tak już próbował robić i ma pozytywne doświadczenia z tym związane ?

Pozdrowienia

Desperado