Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 22:42:11 MET DST

Fri, 12 Apr 2002 16:20:10 +0200, w
<i5rdbukn036j3q9rmqp2d7o3c7ra9gpesi_at_4ax.com>, Radosław Popławski
<radekp_at_alpha.net.pl> napisał(-a):

> Bł?d w rozumowaniu: podkręcenie jest z zasady mnie stabilne -- już
> pisałem czemu. Przekłamania w odczycie pamięci zdarzaj? się zawsze,
> tylko że na podkręconych będzie to częstszy przypadek.

Jeszcze jedno: podkręcenie to nie tylko transfer do pamięci, to także
większe obciążenie PCI / AGP. Więc i tu masz większe
prawdopodobieństwo błędów -- pomijam już konieczność zakupu bardziej
markowych elementów -- czyli droższych. Ergo lepiej dołożyć do
szybszego procesora niż bawić się w podkręcanie na droższych, lepszych
płytach.