Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 19:14:21 MET DST

> Ta, a najlepsze są ASUSy z błędami konstrukcyjnymi...
>
> Cena _w ogóle_ nie świadczy o jakości i nie należy jej wiązać
> z jakością.

tylko ze np. taki abit za 600 bedzie napewno lepszy niz taki ECSa za 300,a
myslisz ze na czym byl rekord podkrecania PIV ??
na ecsie ??

teraz zaluje ze zaoszczedzielm ok.80 zeta i kupilem marna podrobe ECS K7VTA3
(Kobian) zamiast kupic Shuttla z mozliwoscia zwiekszania fsb co 1 mhz i
zmiana VCore i mnoznika :(

ale to jest moje zdanie (chociaz np.nie kupuje Adidasa ani Nike to wole
kupic cos drozszego ale wiem ze bedzie chodzic bezproblemowo)

zreszta zacytuje jednego kolesia : "...tjaaa a najlepsze sa PChipsy.Z 30
plyt nie udalo sie uruchomic ani jednej..."