Diamond Viper 550 + sterowniki

Autor: AndNow (andnow_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 16:09:43 MET DST

Witam,
Dostałem kartę Diamond Viper 550 na chipie Nvidii TNT i mam pytanie:
które sterowniki pod Windows 98/ NT 4 /2000 będą najlepsze? Czy te ze stajni
Diamonda (dosyć stare), czy też jakieś Detonatory? Czy ostatnie Detonatory
(optymalizowane pod najnowsze chipy graficzne GeForce), czy też lepsze będą
wcześniejsze Detonatory. Proszę o "numerację". Jakich programów narzędziwych do
tego typu kart używać?
Jak sytuacja wygląda z DirectX? Ostatni to 8.1, którego nie można podobno
odinstalować, i podobno jest "słabszy" od 8.0. Którą wersję wybrać?

Pozdrawiam i dziękuję za informacje.