Re: Gdzie LiteOn 24103s

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 15:46:54 MET DST

Użytkownik "Marcin" <brak_at_adresu.pl> napisał w wiadomości news:3cb6cb82_1_at_news.vogel.pl...
> A czy jest w miare cicha? Chce sobie kupic bo jest tania, czy szukac czegos
> innego?

Cicha. Jestem jak na razie bardzo zadowolony. Nagrywa na słabych nośnikach,
dobrze czyta, coś tylko nie widać jej w CloneCD (tzn. jest widziana jako
czytnik, ale to NTG). A tania jest faktycznie, nie znalazłem nic innego
w choćby porównywalnej cenie.

--
Konrad J. Brywczyński                "ZUS z pewnością jest instytucją
konrad_at_brywczynski.tk               przestepczą, ale nie można nazwać