Nowy komp

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 09:52:02 MET DST

Zastanawiam się nad modernizacją pewnegio starego nieboszczyka, w sumie nic
takiego, wymiana płyty, procka, dysku i obudowy ( heh prawie caly:-))

Mam jednak wątpliwości co do płyty, nie chce wydać więcej niż 300 złociszy
na płyte bo to komp nie dla mnie, ja tylko skladam ( no może trochę więcej),
i poradźcie, co kupić pod AMD ( pewnie duron 1000 będzie) wolałbym może ECSa
nie
kupować, co sądzicie o EPOX`ie?? w sumie też niedrogo, jaka pod ten procek
płyta ( oznaczenie), najlepiej z dźwiękiem.

Bo konfiguracja calego kompa by byla taka

PROC: AMD Duron 1000
Płyta ????? ECS albo EpoX albo .....no wlasnie co?
HDD: Seagate 40 ATA 100
CD LG 52 ( już jest w tym starym)
GRAF GF 2MX400 64 PCI ( i wlasnie koleś kupił GF na PCI ( sic) i tak już
pozostanie i to też trza wziąć pod uwagę że Grafika nie będzie na AGP, czy
bedzie4 dobrze chodzić, nie bedzie się z czymś żarło?)
Pamięć 128 Dimm( 133)- też już jest w starym ( nie taki nieboszczyk
wlasciwie;)

No i w zasadzie to taki komputerek będzie, doradźcie czy są jakieś kruczki,
newralgiczne miejsca których trzeba się wystrzegać :-)))

Pozdrawiam
przemek