Re: SB Live czyli jak Creative ...

Autor: Paul Bowges (paul.bowges_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 09:34:34 MET DST

> Standard :)
> Live trzeszczy na wszystki nawet na BX ;)

kurde, nie przesadzaj, to że komuś coś raz czy drugi nie działa nie
daje podstawy do tak daleko idących uogólnień. Używam kart SB od
modelu 8-bitowego, poprzez SB16, AWE64 aż do Live! i nigdy nie miałem
z nimi problemu. W chwili obecnej mam Abita BE6-II (a więc Intel BX) i
nic mi nie trzeszczało, nie trzeszczy i mam nadzieję trzeszczeć nie
będzie! :-))))