Re: ATI TV WONDER pytanie

Autor: m99_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Apr 2002 - 09:36:42 MET DST

> Witam
>
> Czy tuner ATI TV WONDER obsluguje sprzetowo kompresje MPEG-1 ?
> Jesli tak to prosze o opinie, jak to dziala w praktyce, jakie ma
> wymagania, czy w ogole warto go kupic?
>
> Pozdrawiam
> Marcin

Ja mam taka karte. Mowi sie, ze niby sprzetowo, ale raczej slyszalem, ze prace
odwala program. Oprogramowanie firmowe, wykorzystuje chyba pewna sprzetowo
wbudowana funkcje na potrzeby mpeg-1. Dlatego pojdzie chyba na Celku 400-500.
Nie udalo mi sie nagrac w MPEG-2 (przy firmowym oprogramowaniu), a jak mialem
all-in-wonder to byla tam taka opcja.