SB Live czyli jak Creative ...

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 12 Apr 2002 - 07:17:02 MET DST

Witam !

Wczoraj zainstalowałem sobie Win Xp PL Pro.

Zciągnąłem sobie najnowsze stery do SB Live 5.1 oficjalne i nie oficjalne.

Zainstalowałem najnowszy Sp do mojego ECska K7s5a , najnowsze stery do Kyro2.

I zaczęło się :-<

Otóż podczas grania w Insane można usłyszeć "trzeszczenie" dźwięku , sporo
gorzej jest w Unreal T. gdzie dźwięk jest fatalny (sporo zniekształceń).

Także jak odpalam Pacman Adventure in time to zdziwiło mnie że pod Win98se
jest w setupie możliwość właczenia EAX a tutaj pod WinXp jakieś tylko
3daudio ...

Najśmieszniejsze jest to że np. mp3 są odtwarzane bezproblemowo (tzn tak jak
powinny) przez system.

odam że pod WIn98se karta działa jak powinna (czyli bez żadnych trzasków i
zniekształceń).

Kurcze wkurza mnie to jak Creativew traktuje swoich klientów. Byle tylko
spzredać im towar a potem niech się odwalą.

Wstyd aby taka firma nie mogła opracować DOBRYCH sterowników tylko wydaje taką
tandetę.

Kiedyś narzekałem na karty Yamahy ale teraz widzę że są firmy któe mają
problemy z głupimi sterownikami dla swoich produktów ...

Chyba czas wymienic kartę na jakąs inną gdzie producent szanuje swoich
klientów i potrafi opracować dobre sterowniki...

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///