Re: M726 i Riva TNT2 Ultra

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 23:13:45 MET DST

Hej

W koncu mi sie udalo tak jakby. Sciagnalem z ALI ten taki Integrated AGP/IDE
driver 1.06, tam jest AGP 1.81 chyba. I sciagnalem jeszcze jakis taki maly
kolo 50 kB AGP Utility czy cos takiego. I jak go odpalilem - tam mozma
ustawic cos jakby tryb pracy AGP - safe, normal, fast, turbo itd. Jak
wybralem safe (to wlasnie chyba jest AGP 1x) to zaczelo wszystko chodzic OK,
tzn. wszystkie te programy co wieszaly mi system (Win ME) uruchamiaja sie
teraz prawidlowo.
Zdaje sobie sprawe ze to ustawienie safe ogranicza mi osiągi karty, jednak w
porownaniu z poprzednio uzywanymi (ATI Rage Pro 8 MB, ATI jw. + voodoo1,
Voodoo Banshee) poprawa osiągów w grach typu Quake 2 jest wyraznie
zauwazalna
Dzieki wszystkim !

--
Pozdrovionka