Czy roznica miedzy 7200 rpm a 5400 jest zauwazalna w uzytkowaniu

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_post.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 17:34:01 MET DST

Z racji ze chcialbym kupic duzy dysk i szczypie sie z pieniedzmi, to
najchetniej kupil bym jakis 5400, bo sa tansze. Poza tym zdaje sie, ze
7200 mocno sie grzeja a u mnie dwa dyski sa zamontowane jeden nad drugim
(odstep ze 3mm) wiec nie chce zeby wynikly jakies problemy z powodu
przegrzania. Odbieglem jednak od tematu. Mam pytanie, czy roznica miedzy
7200 a 5400 jest wyraznie zauwazalna w normalnym uzytkowaniu komputera
(Corel, Photoshop, Word itp.)

Lukasz