Re: czy LG 52x da sie programowo zwalniac ?

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 13:36:39 MET DST

Uzytkownik "--6--MARshALL--9--" <6marshall9_at_interia.pl> napisal w wiadomosci
> np. programem CDBremse
> zamierzam kupic ten naped (cena 145)
> i sie zastanawiam jesli by ciagle mpacowal na obnizonych
> obrotach to czy jego zywotnosc/sprawnosc nie byla by wieksza ?
> nie potrzebuje wcale tych 52x, naped chodzilby przez 90% czasu na 8x
> czasami szybciej, moze w takim ukladzie LG sie oplaca ?
> ewentualnie prosze o rekomendacje czegos lepszego w
> PODOBNEJ LUB NIZSZEJ CENIE
>
> tanszy (o 10) jest tylko Samsung ale potym co przeczytalem natej
> grupie na temat tego napedu to juz wole LG, ktory jest nawet napisany
> [...]

Moim zdaniem warto odlorzyc i kupic cos drozszego, o LG nasluchalem sie
wiele , a kolega mial dwa LG 52x , jeden po roku niektóre plyty odczytywal
jak zabytkowa 4x............ a drugi troche lepiej, bo byl nowszy, ale tylko
troche lepiej