czy LG 52x da sie programowo zwalniac ?

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 00:39:23 MET DST

np. programem CDBremse
zamierzam kupic ten naped (cena 145)
i sie zastanawiam jesli by ciagle mpacowal na obnizonych
obrotach to czy jego zywotnosc/sprawnosc nie byla by wieksza ?
nie potrzebuje wcale tych 52x, naped chodzilby przez 90% czasu na 8x
czasami szybciej, moze w takim ukladzie LG sie oplaca ?
ewentualnie prosze o rekomendacje czegos lepszego w
   PODOBNEJ LUB NIZSZEJ CENIE

tanszy (o 10) jest tylko Samsung ale potym co przeczytalem natej
grupie na temat tego napedu to juz wole LG, ktory jest nawet napisany
w tym cenniku wytluszczona czcionka, wiem ze istnieja takie cuda jak
teac ale 220 zeta za naped to stanowczo za duzo jak na moje skromne
fundusze

--
--6--MARshALL--9--
Jestem Obcy i nic co obce nie jest mi obce.