Re: asus p3bf + celek 900Mhz + kto ma jakiś pomysł ?

Autor: Slawek Ruszkiewicz (sr_at_tsnet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 11:03:12 MET DST

Hej, " harpy" napisałeś:

> Komp nie przechodzi całego POSTu (ten asus - jak coś jest nie tak to -
> automatycznie wchodzi do BIOSu)....a w BIOSie jak by nigdy nic pokazuje
mi,

[ciach trach]

Wszystkie asusy mają tak, że jeżeli podczas POST komp się zawiesi, lub go
zresetujesz, _wyłączycz_ to bios przechodzi na "bezpieczne" ustawienia
prędkości zegara - a dla chipsetu BX jest to akurat 66 MHz - i dlatego masz
6*66 czyli 600 MHz, a nie 900.

Nie zrozumiałem tylko z posta, czy to Ty umyślnie wyłączasz komputer podczas
postu, czy dzieje się to po prawidłowym zamknięciu np. z windy. Powiedz.

Pozdrawiam
 Sławek