Re: Czy rozmawailiście kiedyś przez internet? :)

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 16:24:28 MET DST

Kajtek wrote:

> Chodzi mi o rozmowe ,, na głos". Słyszałem o programach
> takich jak: TLEN, Yahoo messenger no i windowsowski NetMeeting.
> Moje pytanie : czy modem(pod względem prędkości) wystarczy do takiego
> gadania?

Rozmawialem poprzez BodyPhonea (moze zle napisalem nazwe) i bylo calkiem
wyraznei wszystko slychac, opoznien tez duzych nie bylo.
Moze jakos nie zwalala z nog ale nie musialem sie domyslac co kumpel mowil.

pozdrawiam

PS
Ja mialem i mam 100 Mbit/sec a kumpel mial jakis tani winmodem.

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek