Re: Abit i wymiana celka z I na II

Autor: m99_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 10 Apr 2002 - 14:39:39 MET DST

> Użytkownik "Sebek74" <sebek74_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> styku
>

> I oto odezwal sie prawdopodobnie wlasciciel AMD ( kumpel mial celka 450 i
> przez 2 lata zanim sie u niego zjawilem na operacje podkrecania proc,
> chodzil z niedzialajacym wentylatorem procka STABILNIE 100% :)), jakis debil
> wkladajac karte grafiki do AGP przytrzasnol kabelki od wiatraka, - wiatrak
> nie mial na sobie grama kurzu!!!!, a wiemy co to znaczy. Mało tego na procku
> NA RDZENIU, byla przyklejona naklejka z cena procesora, :) jak to zobaczylem
> [...]
Musze powiedziec, ze wydajesz mi sie osoba dosc wnikliwa. mnie tez nie wydaje
sie, zeby bylo potrzebne jakies wybitne chlodzenie. sam trzon procka jest
malutki. moze rzeczywiscie nie dociska, choc jest umocowane solidnie i jeszcze
jest troche pasty. jesli chodzi o przejsciowke, to po wyciagnieciu 600-ki i
wlozeniu znowu 366-tki, dziala bez zarzutu (na tej samej przejsciowce).
Bluscreeny pojawiaja sie bardzo szybko, juz podczas pokazywania sie pulpitu.

poza tym mam jeszcze jedna przejsciowke, jest sprawna, ale nie wiem czy jest
fcpga. jak to poznac? procek wchodzi, ale nie uruchamialem.

marek