Re: Dopuszczalne ozbieżności kolorów nowego monito

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 10:41:11 MET DST

"WoLF" <wolf_at_warezarchive.org> wrote:

> Kupę śmiechu to ja mam z Twojego stwierdzenia, że to nie jest capture
:o)))
> Mówię jeszcze raz - jest kupa softu do takich screenów.

a ja napisałem, że to nie jest capture? Napisałem, że jeżeli to jest
caputure, to zdecydowanie nie spełni swojego zadania - jakim jest pokazania
rozbieżności kolorów na Twoim monitorze. Samo przypuszczenie, że można coś
takiego pokazać zwykłym capture jest śmieszne.

W ogóle nie chce mi się z Tobą dyskutować, bo przypomina to przekonywania
kogoś że 2+2=4 .

B.