Re: Overclock w Soltku.

Autor: Robulek (robulek1_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 10:18:31 MET DST

Uzytkownik "Marcin" <umko_at_poczta.fm> napisal w wiadomosci
> Widziales reklame proszku "Dosia" ?
> Ja podkrecilem bez problemu na soltku durona z 800 na 900 mhz
> i golym okiem nie dostrzeglem zadnej roznicy w wydajnosci
> a skoro nie widac roznicy to po co podkrecac ? :)
>
> pozniej tylko nerwy ze to lub tamto nie dziala z powodu podkrecania
>
> pozdrawiam
> Marcin

Dobre :-), ale chcialem wiecej wyciagnac z magistrali, a z prockiem to bym
nie ryzykowal.
Skoro sie da to czemu nie, wiem, ze niektórzy uzytkonicy tez maja ta plyte i
chcialbym
sie tylko dowiedziec czy tylko ja jestem takim szczesciarzem :-) moze czegos
nie zauwazylem
i rozwiazanie jest proste.

Pozdro
Robulek