Re: Co pod Athlona 1700+

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 09:43:06 MET DST

Sebek74 wrote:
> ja mam ten sam problem, za ecs przemawia cena
> jakie masz przeciwskazania co do ecs'a, ale tak z wlasnbej praktyki?
> slyszalem ze tylko z niemarkowymi ramami moze miec problemy

Przeczytaj prosze archiwum grupy. Ilosc postow o problemach z ECSem jest
zatrwazajaca.

A co ja mam do niej? Dokladnie to, ze poprawnie potrafi ona pracowac
tylko na ustawieniach defaultowych w biosie (przynajmniej ten model, z
ktorym walczylem u kumpla). Zapomnij o optymalizaci systemu ustawieniami
w biosie.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/