Re: HELP! Ktora z drukarek wybrac?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 22:58:01 MET DST

cut
> - albo PhotoSmart 1115 - i tu mam dylemat, bo nie do konca wiem czy
wydruki
> foto beda sie jakosciowo roznic od 940c czy 960c. Bo akurat na
zintegrowanym
> czytniku roznych kart pmieci to mi nie zalezy. Wprawdzie wg na stronie HP
> drukarka ma 16MB RAM i lista akceptowalnych nosnikow jest jakby wieksza
(ale
> to moze byc tylko na uzytek marketingowy), ale poza tym we wszystkich
> wymienionych jest PhotoRet III i PhotoSmart III, także nie wiem czy
warto...

> [...]
Na wiekszosc pytan nie bede w stanie odpowiedziec, bo nie znam tych modeli,
ale podpowiem Ci ,wedlug mnie, wazna rzecz - sprawdz jaka maja pojemnosc
pojemniki z atramentem w HP 940 i 960. Jak wspominam nie znam ich, ale moze
sie zdarzyc, ze pojemnosc bedzie znaczaco rozna , a cena zasobnika dosc
podobna np. 15 zl roznicy w cenie. Tak przy okazji sam mam HP 720 C i jestem
bardzo zadowlony jest bardzo cicha, slychac praktycznie tylko szum
przesuwanej kartki, jakosc wydrokow druku jest bardzo zblizona do wydruku
laserowego, a wydruki foto bez zarzutu. Z tego co piszesz moco siedzisz w
zdjeciach, wiec powiem, ze mocno trzeba sie nameczyc , zeby skalibrowac
kolory, ale nie majac profesjonalnych narzedzi, jest tak chyba w przypadku
kazdej drukarki. HP 720 ma duze pojemniki (np czarny 45 ml) i w zwiazku z
tym na dlugo starczaja. HP jest dosc kaprysne jesli chodzi o napelnianie
zastepczymi atramentami. Jesli chodzi o Epsona raczej tego nie polecam,
natomiast Canon pod tym wzgledem to rewelacja, naplniam jeden pojemnik nawet
12-14 razy. Podobno sa tacy co wlewaja zwykly atrament Pelikan i trez
drukuje, ale sam nie sprawdzalem.

Robert P.