Re: LILO ukrywa partycje

Autor: Marcin Wilk (marcin.wilk_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 19:50:42 MET DST

> Z tego co pamietam to win98 moze widziec chyba tylko 1
partycje podstawowa na 1 HD, ale moge sie mylic...
Mialem juz kiedys dwie podstawowe partycje i WINDA 98 widzial mi je obie

> Skad ta pewnosc ze to LILO ukrywa partycje?
gdyz jezeli odkryje te partycje pod win 2k to i tak po uruchomieniu ponownym
systemu dyski sa uktryte (moze ty wiesz jak to inaczej uzasadnic)

A maila nie moge ci cos wyslac bo mi caly czas wracaja ale zawartosc tego
pliku lilo.conf zamieszczam ponizej:

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b