Re: Athlon XP+DDR+podkrecanie

Autor: PAIN (check_at_my.signature)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 13:42:03 MET DST

> Mam taki zestawik: Athlon XP 1600, 256 MB DDR + ECS K7S5AL z wgranym
> najnowszym BIOSem. Za pomoca chfsb zamierzam zmienic magistrale FSB
na 150
> MHz.
> I teraz pytanie: czy da sie jakos na tej plycie zmienic napiecie?
> Czy sa jeszcze (na tej plycie) jakies inne sposoby podkrecenia
procesora?
> Czy komputer bedzie sie zachowywal w miare normalnie na takiej FSB?
Imho przesadzasz - o ile samym FSB i ja krece komputry, o tyle zmiana
mnoznika/napiecia itp. to juz dla mnie przesada. Masz porzadny
sprzecik i niby do czego ci mocy obliczeniowej brakuje ? A co do FSB
150 - u mnie na Solteku DRV2 i Athlonie XP 1.6 oraz 512 DDR Elixir
komp pomykal na FSB 155. Bariera byly raczej pamieci - juz przy 150
gubia niestety dane, ale w sposob raczej niezauwazalny (procz
parogodzinnych testow dos'owych). W kazdym razie problemow ze
stabilnoscia nie mialem (Windows XP/Windows 2000 AS/RedHat).

--
PAIN
UIN:33559126