2 'zdecydowane' pytania

Autor: harpy (harpy_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 08:03:29 MET DST

Witam,
Oto one ;o) :
1. Czy moduły pamięci DIMM PC 133MHz jednostronny (128MB) i dwustronny
(256MB) mogą się ze sobą 'gryść' ???
Mam takowe na Asusie P3B-F od wczoraj i zastanawiam się czy mogę mieć jakieś
problemy w przyszłości (bo po włożeniu obu kostek system wykrył wszystko OK i
pobieżne testowanie w windzie też wyszło OK). Moge zamienić jeszcze ten moduł
dwustronny (na jednostronny oczywiście ;o)), więc stąd moje pytanie.....

2. Napiecie Vcore proca - jak to jest ? Mam w BIOSie możliwość ustawienia
napięcia w przedziale 2 - 2,5V (aktualnie celeron 366MHz, defaultowo bierze
2,0 V - wiadomo). Czy jak zmienię proca na jakiegoś Coppermine'a (+
przejściówka) to rozumiem, że przedział tych napieć sie nie zmieni, tzn., że
nie zobaczę nagle w tej opcji BIOSu napiecia np. 1,7V ??? Będę więc musiał
zakupić przejściówkę z regulacja napięcia ??? Co bedzie jak włożę celerona
(coppermine) z przejściówką bez regulacji - spali się (za duże - 2V -
napiecie), czy w ogóle nie wystartuje ??? Podpowiedzcie, bo mam delikatny
mętlik...

pozdrawiam
harpy