Re: PC - prosba o rade

Autor: krzysiek (kamien8_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 00:26:01 MET DST

> u chyba zle :) one sa ponoc wypas w PS itp !
Legendy, jakoby Mac gorowal nad PC chyba powinno sie juz wsadzic do
odpowiedniej przegrodki - znaczy miedzy bajki.
Ciezko dyskutowac na wyzszoscia swiat Wielkanocnych nad swietami Bozego
Narodzenia. Pecet ma juz caly soft no i moc potrzebna do DTP. Nie wiem
jeszcze jak jest na PC ze sterownikami PostScript'u (na maczku idealnie
oczywiscie), ale gotow jestem powalczyc obnizajac sobie dwukrotnie cene
kompa za te sama moc. No i cala ta mnogosc gadzetow sprzetowych i
programowych dla PC jest wprost powalajaca.

> jak chcesz, proponuje AMD bo taniej i szybciej ciut (ale zalezy)
> [ciach]...
Chyba bardziej zalezy mi na kompromisie pomiedzy cena a wydajnoscia. Moze
gdzies mozna poczytac, na czym polegaja glowne roznice pomiedzy
poszczegolnymi typami prockow, plyt glownych i kart graficznych (ale
obiektywnie, bo na stronie Intela ciezko przeczytac, ze AMD jest lepszy).
W PC zatrzymalem sie na P166MMX (czy jakos tak), wiec teraz Athlon, czy
Celeron to dla mnie jedno i to samo. Jak widac potrzebuje infomacji od
podstaw.

Dzieki za info i cierpliwosc ;-)
Krzysiek