Re: PC - prosba o rade

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 20:59:19 MET DST

Uzytkownik "krzysiek" <kamien8_at_wp.pl> napisal w wiadomosci

> Mam zamiar przesiasc sie z Maczka na Pecka.

u chyba zle :) one sa ponoc wypas w PS itp !

> Czy powinien to byc sprzet oparty na AMD, Intelu, czy co tam jeszcze bozia

jak chcesz, proponuje AMD bo taniej i szybciej ciut (ale zalezy)

Athlon xp 1700, ramu ddr 512 to chyba minimum (nawet wiecej), solotek drv 5
lub msi 6380 Raad usb 2.0, zasilacz dobry 300W (markowa buda - enlight np),
grafa jakis Radeon, Markowy gforce 2 ti/3ti ? Matrox nie do gier ale obraz
2d bajka. Dysk 80GB (wiem ze lubi mega swapy i skracze PS wiec duzy) scsi
nie wiem po co ? Gazety sie sklada na jablkach ztcw i quarkach itp a nie na
PC wiec chyba nic mega robic na tym nie bedziesz :)

Dyska barakuda 4 80Gb lub jakis maxtor. Wiatraczek - z nowych coolermasterow
taki najwiekszy na 6 zaczepow. Muzyka - live, albo to co daje plyta (co
wolisz).

Mysze mikrosofta optyczna ? Klawiatura logitecha. Monitor tez ? elsa 19",
eizo 19", iiyama 19" ?