Re: Abit BF6 i kontorler Winfast ATA100

Autor: Sławek K. (kobal_at_poczta.fm)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 23:04:17 MET DST

"Piotr Sikora" <sikra_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czy próbował ktoś działania w/w komponentów?
>
> Mam Seagate Barracuda IV 40GB, na płycie jest kontroler ATA 33, system
> Windows 2000

Mam taka konfiguracje, tyle ze zamiast barracudy - U6.
Tez specjalnie nie zauwazylem roznicy w szybkosci, ale
w tescie HD Tach wzrost jest znaczny:
sequential read - z 20Mb do 25Mb
burst - z 28Mb do 69Mb
Oczywiscie przestawilem tryb pracy programem uata100
z ata33 na ata100, mimo ze pokazywal maksymalny tryb
pracy kontrolera - ata33.Po restarcie pokazywal juz
prawidlowo - ata100.