Abit BF6 i kontorler Winfast ATA100

Autor: Piotr Sikora (sikra_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 08:02:47 MET DST

Czy próbował ktoś działania w/w komponentów?

Mam Seagate Barracuda IV 40GB, na płycie jest kontroler ATA 33, system
Windows 2000
Komputer wykrył kontroler ATA100, zainstalował sterowniki, ale nie działa w
szybszym trybie i za cholerę nie da się go przestawić.Próbowałem już
narzędziem Seagate'a do zmiany trybu pracy dysku.
Bawiłem się w wyłączanie kontrolera na płycie głównej, odłączanie karty ISA
(mam taką jedną), majstrowałem w BIOSie przy ustawieniach PCI i nic.
(zaznaczam, że mam odpowiednią taśmę).

Czy to w ogóle ma szansę ruszyć?

Zniechęcony i lekko sfrustruowany

Piotr Sikora