Re: ECS czy SOLTEK ?

Autor: MarcinQ (marcmazz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 22:06:19 MET DST

Użytkownik <elroid_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupic płytke z procem. TYlko nie wiem na co sie zdecydowac:
>(...)
> Kupujac Solteka zyskam teoretycznie tylko ATA-133 ale nie wiem jak sie ma
rzecz
> w praktyce.

Przy odczycie burst sie ma i to wyraźnie. W innych przypadkach IMHO raczej
mniej...

Posiadam Solteka DRV4 jakies 2 miesiace i jestem zadowolony. Wszystko chodzi
stabilnie. Nie mialem zadnych problemow. Moze nie jest to ta najlepsza,
najszybsza, najwspanialsza, debesciarska i w ogole ale wystarcza mi, ze w
sporej ilosci opinii wyroznia ja wydajnosc i stabilnosc (za rozsadna,
przynajmniej dla mnie, cene).

MarcinQ