Re: ECS czy SOLTEK ?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 22:32:58 MET DST

<elroid_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:1861.00000602.3cb1edee_at_newsgate.onet.pl):

> Mam zamiar kupic płytke z procem. TYlko nie wiem na co sie
> zdecydowac: ECS VTA3a z chipem VIA266A
Bez wodotryskow. Prosta, stabilna plyta.

> SOLTEK 75 DRV4 tez z chipem VIA266A
Robi lepsze wrazenie, sporo dodatkow, chodzi niezle.

> Soltek jest drozszy o jakies 150 zł - jak dla mnie to dosc duzo.
> Kupujac Solteka zyskam teoretycznie tylko ATA-133 ale nie wiem jak
> sie ma rzecz w praktyce.
Na to nie patrz. ATA-133 nic nie wnosi. Roznica jest w solidnosci
wykonania (kupujac ECS masz wieksza szanse trafic niesprawny
egzemplarz, choc u mnie bylo to zaledwie 2% plyt), ale to Ci wymiania
na gwarancji. Soltek oczywiscie tez moze byc trafiony, ale takiego nie
mialem jeszcze.
W sumie jak nie chcesz szalec z O/C to ECS wystarczy (ma opcje, ale nie
tak rozbudowane), jesli bedziesz mocniej "dlubac" to raczej Soltek.
Pozdrawiam
Egghead