Re: Kamera

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:38:49 MET DST

Użytkownik "niebiesko_oka" <niebiesko_oka_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam

> (wykluczam blondynki!!!)
> nie mogę kamery podłączyć , więc czy można kupić jakąś przejściówke albo
> czy moge to podłączyć jakoś do gniazda VIDEO/CAMERA w karcie Tel???

nie mozesz :) moze ktos robi taki konwerter ale to kretynstwo kupowac dla
kamery :)

Mysle ze podlaczanie odpowiednie kabelkow ze sledzia usb do plyty moze
przyprawic ciebie o bol glowy (jak nie to napisz) wiec kup cosbie karte PCI
Z USB - 60zl tylko !, najprawdopodobniej masz usb na plycie ale nie
wyprowadzone - kupujesz 'sledzia z gniazdami usb' i laczysz odpowiednio na
plycie - instrukcja do plyty z rozkladem sygnalow to koniecznosc (no w razie
co miernikiem mozna sie poratowac) i www.hardwarebook.net by wiedziec jaki
kolor kabelka = jaki sygnal.

Koszt sledzia 15-20zl wiec jak umiesz albo ktos umie to oplaca sie :)

Karte USB wkladasz prosto i instalujesz - masz usb. napisz co masz za
plyte - sprawdz czy ma USB (w bios w menu zintegrowane peryferia)