Kamera

Autor: niebiesko_oka (niebiesko_oka_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:11:54 MET DST

Witam
Mam sobie Kamere Internetową ale z wtyczką na USB a
nie mam w kompie USB , chciałam ją podłąćzyć do mojej karty telewizyjnej ,
tylko że karta ma gniazdo inne (okroągłe) i jak sie łatwo domyślić
(wykluczam blondynki!!!)
nie mogę kamery podłączyć , więc czy można kupić jakąś przejściówke albo
czy moge to podłączyć jakoś do gniazda VIDEO/CAMERA w karcie Tel???
to gniazdo wygląda jak zwykły czincz (nie wiem jak sie to pisze:-).

PS. mam Pixel View

Pozdrawiam
An