Re: MSI KT3, Soltek DRV5 (DRV4) - pare pytan

Autor: Leszek Zając (danlz_at_box43.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 13:08:51 MET DST

Użytkownik "Lukasz Jakubowski" <remove_this_lukaszj_at_s3group.com.pl> napisał
w wiadomości news:3CB169C3.1030101_at_s3group.com.pl...
> Hej!
>
> Tak sobie rozwazam upgrade kompa. P IV odpadl, zostal Athlon XP. Z
> platform najlepszymi wydaja sie Solteka i MSI. W zwiazku z nimi pare
pytan:
> - czu ten Realtek ALC650 na KT3 jest cos wart (stabline stery pod XP,
> dzwiek dobrej jakosci, nie wspominajac o trzaskach czy szumach)
> - ktos moze sprawdzil czy ten Anti-Burn System na Soltekach dziala? ;)))

Działa, ale wyłącza kompa w 3 sekundy(co czasami może być za długo).

> I czym sie rozni w wersji I (DRV4) od wersji II (DRV 5)?

W DRV4 jest jak wyżej, a DRV5 ma jakieś tam obwody, które
wyłączają kompa od razu.

> - wiatraczki na chipsecie - glosne to to?

Raczej nie, i tak ten na procu będzie głośniejszy.

> - moze jakies ciekawe opinie odnosnie ww plyt, sensu kupowania plyty
> DDR333, jakiejs innej dobrej plyty w podobnej klasie cenowej i dlaczego
> wlasnie taka? Wydaje mi sie ze w tej chwili najlepiej wypada DRV4, ale
> moze cos przeoczylem? :)

Też myślałem nad DRV5, ale wybrałem DRV4, bo:
- nie ma pamięci DDR333(przynajmniej na razie -
   znaczy się są, ale drogie)
- DRV4 był tańszy - jakieś 100 zł
- reszta taka sama(oprócz ABS)

--