Re: MSI KT3, Soltek DRV5 (DRV4) - pare pytan

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:14:24 MET DST

> W zwiazku z nimi pare pytan:
> - czu ten Realtek ALC650 na KT3 jest cos wart (stabline stery pod XP,
> dzwiek dobrej jakosci, nie wspominajac o trzaskach czy szumach)

> - wiatraczki na chipsecie - glosne to to?
> - moze jakies ciekawe opinie odnosnie ww plyt, sensu kupowania plyty
> DDR333, jakiejs innej dobrej plyty w podobnej klasie cenowej i dlaczego
> wlasnie taka?

Dźwięk w tej MSI jest OK - ale do SB Live to mu brakuje
Ale ma wyjście optyczne i koaksjalne , jak miałeś kiedyś jakiegoś klona SB
16 lub coś takiego to
 ten dźwięk (z ALC 650 ) jest lepszy niż tanie karty (czyli za 50-60 zł)
Mi na początku się coś gryzło z SB Live i przez kilka dni słuchałem dźwięki
z Realteka a potem przesiadłem się na SB Live
to jednak było wyczuć różnice zwłaszcza w nowych grach z wykorzystaniem
dźwięku 3D

Wiatrak na Chipie jest bardzo cichy (zagłusza go z procka + zasilacza +
dodatkowo dwa w obudowie :-))

Sens jest ale jak masz przesiadać się z Celerona (czyli jak kupujesz od
podstaw do AMD) lub jak na z KT133 to się opłaca już
dodać te 30-60 zł i kupić na KT333 (tak na przyszłość)
Różnica między KT333 a KT266A jest tak mała (około 2-5%) że wszystko zależy
od twojego portfela oraz co masz zamiar wstawić np. za rok

Ja przesiadłam się z Intela na AMD wiec kupiłem już KT 333 (MSI KT3 Ultra
ARU)

Decyzja należy co Ciebie

Tynio

Pozdrowienia