Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 09:37:09 MET DST

Hi,

benek wrote:

> no i ten fakt psuje "marke" ECS - moze dla Ciebie wymiana nowej plyty to
> pestka, ale inni jak sie "spaza" na takich "kwiatkach" to za nic w swiecie

Składanie komputera to sprawa firmy go składającej -- jak płyta jest
uszkodzona, to dają dobry egzemplarz. Klient kupuje komputer jako
komplet i jeśli jest uszkodzony, może winić firmę, która go złożyła.

Jeśli ktoś się pcha w samodzielne składanie całego komputera, musi wziąć
pod uwagę, że _każda_ część może być uszkodzona i trudno może być
dojść do tego która. Dlatego za samodzielne składanie powinny się
brać osoby znające się na tym i godzące się z koniecznością biegania
po sklepach w celu wymiany płyty.

> nie kupia nic nowego tej firmy - przynajmniej ja tak robie np. 3 lata temu
> HDD Seagate nie chcial mi poprawnie dzialac na niestandardowym ustawieniu
> FSB 83MHz (okazalo sie ze nie tylko ja mialem ten problem) od tamtej pory
> unikam produktow tej firmy (uzywam Quantum/Maxtor i Fujitsu) - w

Ja mam z Seagate gorsze doświadczenia, a i tak w tej chwili bym
nikomu nie odradzał np. Barracudy IV (choć polecałbym bardziej
Maxtora).

> miedzyczasie myslalem ze zmienie zdanie i "pobawilem sie" 3 HDD serii U5 - o
> halasie jaki generuja te dyski, przypominajacym "cyklinowanie podlogi" nie
> musze mowic ;-) znowu potwierdzily sie moje obawy:-(

Bo "domowe" serie Seagate (U5/U6) są marne po prostu :) A przynajmniej
w porównaniu z konkurencją typu Maxtor i Fujitsu.

> dlatego jak kupuje to patrze nie na cene (nie jest dla mnie glownym
> wyznacznikiem) tylko na to czy nie bede mial "problemow" z nowym zakupem

W przypadku dysku, który prawie każdy może sobie zamontować, jeszcze
ma to jakiś sens.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./