Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 10:58:20 MET DST

> Co rozumiesz przez "awaryjność"? Płyta ECSa albo chodzi po kupnie
> albo nie. Jak nie działa to się ją wymienia, jak już działa to
> będzie działać wiecznie. Akurat ECSy nie padają po jakimś czasie,
> co najwyżej są "trefne" od samego początku.

no i ten fakt psuje "marke" ECS - moze dla Ciebie wymiana nowej plyty to
pestka, ale inni jak sie "spaza" na takich "kwiatkach" to za nic w swiecie
nie kupia nic nowego tej firmy - przynajmniej ja tak robie np. 3 lata temu
HDD Seagate nie chcial mi poprawnie dzialac na niestandardowym ustawieniu
FSB 83MHz (okazalo sie ze nie tylko ja mialem ten problem) od tamtej pory
unikam produktow tej firmy (uzywam Quantum/Maxtor i Fujitsu) - w
miedzyczasie myslalem ze zmienie zdanie i "pobawilem sie" 3 HDD serii U5 - o
halasie jaki generuja te dyski, przypominajacym "cyklinowanie podlogi" nie
musze mowic ;-) znowu potwierdzily sie moje obawy:-(
dlatego jak kupuje to patrze nie na cene (nie jest dla mnie glownym
wyznacznikiem) tylko na to czy nie bede mial "problemow" z nowym zakupem

pozdrawiam