Re: Formatowanie - pomozcie.

Autor: .:martin:. (martin_at_megapolis.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 01:05:18 MET DST

Użytkownik <toyach666_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czesc.
> Mam taki problem.Chce formatowac dysk i niestety bede musial utracic
> czesc danych(to wiem :)) ale problem polega na tym iz jestem zalogowany
> w kilku programach min.Audiogalaxy,Kazaa itp.
> Chcialbym sobie zapisac na dyskietke plik,ktory odpowiada za moje
zalogowanie,
> zawiera informacje o mnie w Audiogalaxy.Chcialbym po zformatowaniu dysku
> wrzucic sobie z powrotem ten plik do komputera aby te informacje byly
nadal.
> Zeby bylo tak jak przed formatowaniem.Zalezy mi szczegolnie na
Audiogalaxy.
> Wiem,ze sa pozniej problemy z zalogowaniem itp.
> Mam nadzieje,ze dosyc jasno sie wyrazilem.Z gory dziekuje za pomoc.

W audiogalaxy wystarczy jak przekopiujesz caly katalog w ktorym masz ag
zainstalowane na druga partycje (partycje bez tracenia danych robi sie np
programem Partition Magic). Po reinstalacji systemu, kopiujesz ten katalog w
to samo miejsce i po sprawie.
Z Kaza wystarczy jak sobie zapiszesz nazwe uzytkownika i haslo.

Marcin