Formatowanie - pomozcie.

Autor: toyach666_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 07 Apr 2002 - 22:08:03 MET DST

Czesc.
Mam taki problem.Chce formatowac dysk i niestety bede musial utracic
czesc danych(to wiem :)) ale problem polega na tym iz jestem zalogowany
w kilku programach min.Audiogalaxy,Kazaa itp.
Chcialbym sobie zapisac na dyskietke plik,ktory odpowiada za moje zalogowanie,
zawiera informacje o mnie w Audiogalaxy.Chcialbym po zformatowaniu dysku
wrzucic sobie z powrotem ten plik do komputera aby te informacje byly nadal.
Zeby bylo tak jak przed formatowaniem.Zalezy mi szczegolnie na Audiogalaxy.
Wiem,ze sa pozniej problemy z zalogowaniem itp.
Mam nadzieje,ze dosyc jasno sie wyrazilem.Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam.