Re: Monitory LCD

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 22:24:39 MET DST

Użytkownik "Endruz" <endruz_at_toya.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> zastanawiam sie nad zmiana zwyklego monitora 17' na LCD i mam w zwiazku z
> tym prosbe o opinie na temat tegoz sprzetu. Cena tych urzadzen nadal jest
> wysoka - przecietnie z tego co sie orientowalem wahania sa w szerokim
> przedziale 2000-4000 (od 15' do 17'), jednak nie to interesuje mnie

stoje przed podobnym dylematem jak ty. Tyle ze dla mnie np. niewielkie
gabaryty LCD nie sa super wazne. Co do parametrow to widzialem calkiem
przecietny LCD i mial zarabista ostrosc i geometrie ale ten kontrast..
bleeee. Poza tym jesli chcesz ogladac DivX chocby lekko z boku to slabo
jest - tzn po prostu ciemnieje jak ekran bankomatu. Z pewnoscie lepsze
(czytaj drozsze) LCD beda mialy troche lepiej ale raczej akurat tu cudow
chyba nie bedzie. Tak wiec porownujac moge, za okolo 2300 kupic b. dobry LCD
15' albo klasyczna wysmienita 19' Radiusa. IMO chyba ostrosc bedzie lepsza
na LCD oraz niewielkie gabaryty dla niektorych sa wazne - ale jak dla mnie
okolo 3' wiecej niesamowita głebia barw i kontrast (FD Trinitron) przy i tak
dobrej geometrii - i to z kazdej strony ;) - sa bardziej cenne.

Decyzje jednak trzeba podejmowac samodzielnie - ja akurat na monitorach nie
oszczedzam bo to jedna z niewielu inwestycji ktora nie trzeba zmieniac po 2
latach

--
lobo_at_space.pl