Monitory LCD

Autor: Endruz (endruz_at_toya.net.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 18:31:37 MET DST

Witam,

zastanawiam sie nad zmiana zwyklego monitora 17' na LCD i mam w zwiazku z
tym prosbe o opinie na temat tegoz sprzetu. Cena tych urzadzen nadal jest
wysoka - przecietnie z tego co sie orientowalem wahania sa w szerokim
przedziale 2000-4000 (od 15' do 17'), jednak nie to interesuje mnie
najbardziej. Otoz zastanawiam sie jak te ekrany wypadaja w zestawieniu ze
zwyklymi monitorami tj. co w nich jest takiego lepszego (plaski ekran,
kontrast, barwy ???), a czym ustepuja popularnym monitorom ? Pracowalem
dluzszy czas na laptopie i wydawalo mi sie, ze ekran mniej meczy wzrok - nie
wiem natomiast jak sprawa wyglada z odswiezaniem, poniewaz nie bylo tam
mozliwosci zmiany tego parametru, wiec nawet nie bylem w stanie okreslic
jego wartosci.
Jaka jest Wasza opinia na temat LCD pomijajac oczywiscie nadal za wysoka
cene ?

Pzdr
Andrzej