Re: Kto ma racje?

Autor: Rafał Markiewicz (rufik_at_elek.osemka.p.lodz.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 17:09:17 MET DST

Użytkownik <zajebaka_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> tego polecili jej plyte glowna ECS K7S5A(pamiec DDR >256,

Tu czesto lezy poblem K7S5A. Nalezy do niej dobierac markowe pamieci DDR bo
jest cholernie wybredna ;)

> Jest pewien problem Mianowicie po okolo 20 min dzilaniu wiesza sie na
wszystkim
> tzn filmach, grach i nawet na wygaszaczu
> Co jest nie tak?(wykluczam wirusy i zle zainstalowany Windows)

U mnie na na TB 1.2 mialem to samo - pomoglo odczepienie radiatora na
chipsecie (jest mocowany na klejaca tasme) i posmarowanie pasta srebrna a w
naroznikach superglue.
Po prostu radiator lepiej odprowadza cieplo.
Dodatkowo proponuje wiatraczek zasysajacy poietrze do obudowy i drugi
wydmuchujacy z obudowy.

> sa dobre do proc. do 1,3 GHz Plyta nie jest konpatybilna z >pamiecia DDR

Kompatybilna jest, ale wybredna.

> Poleca wymienic ja na Microstar

Microstar jest OK, ale drogi....

> ze pewnie komp sie za bardzo grzeje

Poobserwuj jaka jest temp - zdejmij obudowe i otworz okno...i zobacz czy
ustapi ;) Wtedy wiesz ze sie grzeje. ;)

Rufik