Re: Kto ma racje?

Autor: JHamer (jkhamer_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 14:39:30 MET DST

zajebaka_at_wp.pl wrote:

> Kumpela kupila kompa w sklepie komputerowym w Lodzi: Athlon 1,7 GHz XP i do
> tego polecili jej plyte glowna ECS K7S5A(pamiec DDR 256, grafika GeForce 2MX,
> CD-ROM LG 52 max, nagrywarka Samsung, twardy 40 giga )
> Jest pewien problem Mianowicie po okolo 20 min dzilaniu wiesza sie na wszystkim
> tzn filmach, grach i nawet na wygaszaczu
> Co jest nie tak?(wykluczam wirusy i zle zainstalowany Windows)
> Znajomy powiedzial ze jest zle dobrana plyta glowna do tego proc. Ze te plyty
cut...
> Kto ma racje?
> Pomocy

znajomy wie, że dzwoni...ale nie wie gdzie...:-))
mam na tej płycie athlona 1.4, 256 ddr (dwie kości) i zero problemów....
a jak są, to programowe...
1. miałem na początku podobny problem i faktycznie, przyczyną była
obudowa (za bardzo się grzało), wymieniłem na inną i problem zniknął.
2. faktycznie mogą być problemy z pamięcią - jest wybredna (płyta) i nie
zawsze chodzi na niektórych ddr-ach, szczególnie gdy są dwie kości.
spróbuj z innymi ddr-ami.
cu

--
JHamer