[NTG] zgrywanie dzwieku do mp3 w czasie rezczywistym

Autor: Gelo (gelob_at_poczta.fm.wytnij)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 09:58:44 MET DST

Wiem ze to jest niezbyt odpowiednia grupa ale pytalem juz wczesniej na
innych i przeszlo bez zadnego echa dlatego mysle ze mi wybaczycie ;-))

Poszukuje programu który by umozliwiał nagrywanie dziwieku bezposrednio z
jakiegos zrodła ( mikrofon, czy line in) do pliku mp3 czy ogg. Chcę ominac
proces uciązliwego zgrywania do wave i puźniejszej konwersji co jest ciezkie
przy dużych czasach nagrywania. Jakby ktos widział na temat takiego porgramu
czy wogóle istnieje ? prosiłbym o wszelkie info.