Re: HP 690 + WinXP + Transparent= Problem

Autor: Avalon_at_am
Data: Sun 07 Apr 2002 - 09:47:36 MET DST

On Sat, 6 Apr 2002 22:41:09 +0200, "Daniel Żołopa"
<zolopa_at_student.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Witam!!!
>
> Lekkie NTG ale.. moze ktos wie jak zmusic ten zestawik do drukowania na
>skladance? Stare stery pod w98 mialy cos takiego, a tu... niestety brak... Z
>gory dzieki za odpowiedzi o przepraszam za drobne NTG....

 Nie ma i prawdopdobnie dlugo nie bedzie.
Windows XP zalacza drivery do wiekszosci printerow, ale sa to tzw.
"mini drivery" t.zn. umozliwiaja dosc dobrej jakosci printowanie we
wszystkich applikacjach lecz nie udostepniaja wszystkich mozlowosci i
opcji printera.
Sam osobiscie mam podobny problem (dotyczy dwustronnego printowania).
Kontaktowalem sie z HP - obiecali powiadomic mnie gdy tylko ukaze sie
"pelny" driver pod XP.
Jak dotychczas otrzymalem tylko powiadomienie o ukazaniu sie
poprawionego (XP) drivera do Scannera 4300CSe o ktory rowniez
monitowalem.
Pozostaje tylko czekac i co jakis czas zagladac na:
http://www.hp.com/
Nic ci wiecej nie moge doradzic....
Avalon_at_am