Re: Jaka myszka?

Autor: Michus (michus_at_pcplus.com.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 09:12:56 MET DST

Użytkownik "Pawel Pawlak" <pawel-pawlak_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Pytania.
> -Jaką myszkę optyczną - min. 3 przyciski (jeden pod kciuk) i przynajmniej
> jedna rolka
> , która działa DOBRZE?

Witam

    Od prawie roku uzywam optycznej muszy "Dexxa Optical Mouse".
Bez numeru modelu, grafitowa, 5 przyciskow - dobrze rozmieszczonych,
1 z rolka. Najlepiej chodzi po stole (ale w 3 miesiace zupelnie zniszczylem
blat biurka). Swietnie dziala na niektorych padach od mysz kulkowych,
trzeba sprawdzic kilka padow. Najlepszy jest pad porowaty - szorstki,
a nie "lepki - głatki". Ja uzywam pad ktory dostalem z gra Dibalo2, switne
sa do tej myszy pady Verbatim, ostatnio pojawily sie w sklepch.

Na codzien pracuje ta mysza w Photsohopie i Corelu, jestem zadowolony,
bo mozna zapomniec o czyszczeniu kulki i rolek, co bylo uciazliwe
gdy uzywalem logitecha - pilot mouse. Mysz chodzi bardzo lekko,
po przesiadce z myszy kulkowej, potrzeba ok tygodnia, aby sie przywyknac.

Wazna informacja, ta mysz dobrze pasuje dla leworecznych. Natomiast
topowe modele optyczne logitecha, sa wyprofilowane z mysla
o osobach praworecznych!

Pozdrawiam Wszystkich!

M/